30 Temmuz 2013 Salı

Az ileride

    Blog biraz daha gelişince,yazma işim biraz daha hız kazanınca arar ara fotoğrafın ustalarını tanıyalım istiyorum.Kendim adına da birkaç isim biliyorum kim bilir ne güzel şeyler kaçırıyorum.Fotoğrafı öğrenmenin en güzel yolu fotoğraf incelemekten geçiyor bir de.Hatta bunun için facebook sayfalarına üye olursanız,yorumları okumaya çalışırsanız,fotoğraf paylaşım sitelerinde takılırsanız faydalı olur.Onu da diyeyim yeri gelmişken.Neyse ustalar diyorduk,fotoğraflara bakalım kopyalayalım aynısından çekmeye çalışalım demiyorum ama doğruları görmeye çalışırız,doğrulardaki yanlışları..Fotoğrafın güzelini tanırız görürüz gözümüz gönlümüz açılır.Fotoğrafçılık dallarını da yavaştan tanımaya başlarız.Beğendiğiniz isimleri ustaları iletirseniz onlardan yaparım öncelikli.Benim yapmak istediğim ilk Ara Güler ve Vivian Maier var.Bunu da erkenden çıtlatayım ^^ 

    Sağlıcakla kalııın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder